Επιχειρηματικά Σχέδια και Επιχειρησιακή Συνέχεια (ΜΚ8)
Υπεύθυνος Μ.Κ.:Π. Χουντάλας
Διδάσκοντες: Ι. Ζέππος, Γ. Κοντοπίδης, Μ. Στεφανίτσης, Α. Αφαντίτης
Περιεχόμενο-Σκοπός του μαθήματος
Το συγκεκριμένο μάθημα εστιάζει στις διαδικασίες εκπόνησης επιχειρηματικών σχεδίων συνδυάζοντας τη θεωρία και την πράξη. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του κύκλου διαλέξεων του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
- να συντάσσουν ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) με δομημένο τρόπο.
- να συγκεντρώνουν και να επεξεργάζονται πληροφορίες, σχετικές με επιχειρηματικές δραστηριότητες και δυνητικές ευκαιρίες.
- να διενεργούν μια προκαταρκτική αξιολόγηση της βιωσιμότητας μίας νέας επιχειρηματικής ιδέας και να τεκμηριώνουν τη σκοπιμότητα υλοποίησής της.
- να χαράζουν τη στρατηγική για την ανάπτυξη μίας νέας επιχείρησης και να αναπτύσσουν κατάλληλα σχέδια (marketing, λειτουργικό και οργάνωσης) για την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής.
- να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία χρηματοοικονομικής αξιολόγησης μιας επένδυσης.
- να χρησιμοποιούν κατάλληλες μεθόδους ανάλυσης επιχειρηματικών κινδύνων
- να ορίζουν τις έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν (digital business) και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (digital marketing)
- να αξιολογούν και να τεκμηριώνουν μεθόδους και εργαλεία ψηφιακού επιχειρείν και μάρκετινγκ
- να περιγράφουν και να σχεδιάζουν ψηφιακά επιχειρησιακά μοντέλα
- να ορίζουν την έννοια του blockchain και του ψηφιακού νομίσματος
- να μοντελοποιούν τις ψηφιακές αγορές.
- να προσδιορίζουν τα εμπόδια και τους καταλύτες του ψηφιακού μετασχηματισμού του βιοεπιχειρείν