EL | EN

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ

ΣΠΟΥΔΩΝ

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Αμπατζής Κωνσταντίνος (Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας)

Ο Κώστας Αμπατζής σπούδασε Βιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει M.Sc. στη Βιοχημική Φαρμακολογία (Southampton University) και M.Sc. στις Επιστήμες των Αποφάσεων με ειδίκευση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Επισκέπτης Ερευνητής στο Massachusetts Institute of Technology (ΜΙΤ) και μεταπτυχιακός στο Boston College της Μασαχουσέτης. Εργάζεται τα τελευταία 32 χρόνια στην κατοχύρωση των Εφευρέσεων και των Σχεδίων & Υποδειγμάτων (πρ. Υπουργείο Έρευνας & Τεχνολογίας και Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, ΟΒΙ) και από το 1988 ως Διευθυντής Καταθέσεων & Χορηγήσεων Τίτλων στον ΟΒΙ.

Γεωργιάδης Παναγιώτης (Ερευνητής Β, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Γεωργιάδη εστιάζονται στη Χημική Καρκινογένεση και Γενετική Τοξικολογία.

Γκόνος Ευστάθιος (Ερευνητής Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Γκόνου εστιάζονται στη Μοριακή και Κυτταρική Γήρανση.

Γρηγορίου Βασίλειος (Διευθυντής ΕΙΕ & Πρόεδρος ΔΣ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Γρηγορίου εστιάζονται στα πεδία των εύκαμπτων φωτοβολταϊκών κυψελίδων βασισμένων σε οργανικούς ημιαγωγούς και των οπτικά ενεργών υλικών βασισμένων σε συζευγμένα ολιγομερή και νανοσύνθετων πολυμερικών υλικών.

Ζέππος Ιωάννης (Resilience Guard GmbH, Zurich)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του κ. Ζέππου εστιάζονται στην Επιχειρησιακή Συνέχεια, Διαχείριση Ρίσκου, Διαχείριση Εκτάκτων περιστατικών, Διαχείριση Κρίσεων, Διαχείριση Καταστροφών, Επιχειρησιακή Ανθεκτικότητα, Αειφόρο Ανάπτυξη και Ανθεκτικό-τητα (Business Continuity, Risk Management, Incident Manage-ment, Crisis Management, Disaster Management, Organisational Resilience, Resilience & Sustainability)

Ζερβού Μαρία (Ερευνήτρια Β, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Ζερβού εστιάζονται στην Μοριακή Ανάλυση.

Ζίφα Αιμιλία (Επίκ. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Ζίφα εστιάζονται στη δυσλειτουργία της αναπνευστικής αλυσίδας στα μιτοχόνδρια σε ασθενείς με προβλήματα νευρομυϊκά (παιδιά με ψυχοκινητική καθυστέρηση και νευρομυϊκή δυσλειτουργία), νευροεκφυλιστικά (ασθένεια του Alzheimer και του Parkinson), μεταβολικά νοσήματα (διαβήτης) και ασθένειες με έντονη μητρική κληρονομικότητα (άσθμα) μέσω της ανίχνευσης μεταλλάξεων σε μιτοχονδριακά γονίδια (tRNAs, ένζυμα της αναπνευστικής αλυσίδας) και του βιοχημικού ελέγχου της λειτουργίας της αναπνευστικής αλυσίδας. Δημιουργία μιας τράπεζας πολυμορφισμών μιτοχονδριακών γονιδίων που απαντώνται στην περιοχή της Θεσσαλίας σε φυσιολογικό πληθυσμό.

Ζουμπουλάκης Παναγιώτης (Ερευνητής Γ, ΕΙΕ)

O Παναγιώτης Ζουμπουλάκης είναι Εντεταλμένος Ερευνητής στο Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.  Είναι κάτοχος πτυχίου (1999) και διδακτορικού τίτλου (2004) στη Χημεία από το πανεπιστήμιο Πατρών καθώς και πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2007). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως (α) στην ανακάλυψη και το σχεδιασμό βιοδραστικών ενώσεων με χρήση εργαλείων υπολογιστικής χημείας και φασματοσκοπικών τεχνικών και (β) στην μεταβολομική ανάλυση.

Ζουμπουρλής Βασίλης (Ερευνητής Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Ζουμπουρλή εστιάζονται στις Βιοϊατρικές Εφαρμογές.

Ζωγράφος Σπυρίδων (Ερευνητής Β, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Ζωγράφου εστιάζονται στη Δομική Βιολογία και Χημεία.

Καλογεροπούλου Θεοδώρα (Ερευνήτρια Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Καλογεροπούλου εστιάζονται στη Φαρμακευτική Χημεία.

Καρπούζας Δημήτριος (Αν. Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Επίδραση ρύπων στην σύσταση και λειτουργία της μικροβιακής κοινότητας του εδάφους, μικροβιακός μεταβολισμός γεωργικών φαρμάκων, απομόνωση αποδομητικών μικροοργανισμών και μελέτη των γονιδίων, ενζύμων που εμπλέκονται στον μεταβολισμό των γεωργικών φαρμάκων, εφαρμογές βιολογικής απορρύπανσης, μελέτη της περιβαλλοντικής συμπεριφοράς γεωργικών φαρμάκων.

Κοντοπίδης Γεώργιος (Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Aνακάλυψη φαρμάκων, στοχεύοντας πρωτεΐνες στόχους που εμπλέκονται σε παθολογικές καταστάσεις όπως ανοσοκαταστολή και ανάπτυξη ασθενικών όπως καρκίνος, Ρευματοειδής Αρθρίτιδα κ.α. Πρωτεΐνες στόχοι που έχουν μελετηθεί αποτε-λούν οι Cyclophilin A (immunosuppressant), Cyclin-A (ongology), CDK2, CDK4, Αurora, PCNA (ongology), TNF-a (Rheumatoid Athiritis), RANKL (Rheumatoid Athiritis).

Κοντού Μαρία (Επίκ. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Σχέση δομής-λειτουργίας πρωτεϊνών - Κατευθυνόμενος από τη δομή σχεδιασμός φαρμάκων. Μελέτες διαφορικής έκφρασης πρωτεϊνών με χρήση μεθόδων πρωτεομικής. Μελέτη του μηχανισμού πήξης του αίματος με έμφαση στον παράγοντα von Willebrand.

Κουρέτας Δημήτριος (Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Μοριακοί μηχανισμοί αντιοξειδωτικής δράσης φυτικών φαινολών σε ευκαρυωτικά κύτταρα. Προσαρμογές σε οξειδωτικό στρες μετά από άσκηση. Μοριακοί μηχανισμοί προσαρμογής στην άσκηση. Βιολειτουργικά τρόφιμα και δράση τους στον άνθρωπο.

Κώστας Ιωάννης (Ερευνητής Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Κώστα εστιάζονται στην: (α) ΟΡΓΑΝΙΚΗ και ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, (β) ΟΜΟΓΕΝΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΜΕ ΣΥΜΠΛΟΚΑ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΩΣ (συμπεριλαμβανομένων της ΑΣΥΜΜΕΤΡΗΣ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ καθώς και της ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ – ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΗΜΕΙΑ) και εφαρμογές τους στην οργανική σύνθεση, (γ) ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΝΑΝΟΣΩΜΑΤΙΔΙΑ, (δ) ΧΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΝΔΡΙΜΕΡΩΝ και (ε) ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ (σύνθεση βιοδρα-στικών οργανικών και οργανομεταλλικών ενώσεων και εξέταση της βιοδραστικότητάς τους έναντι ασθενειών, π.χ. διαβήτης τύπου 2, καρκίνος).

Λεωνίδας Δημήτριος (Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Διευθυντής του Εργαστηρίου Δομικής και Λειτουργικής Βιοχημείας του Τμήματος Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στον κατευθυνόμενο από τη δομή σχεδιασμό φαρμάκων.

Λιαδάκη Καλλιόπη (Επίκ. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Μοριακή διάγνωση στον καρκίνο. Μοριακοί μηχανισμοί αντικαρκινικής δράσης φυτικών ενώσεων. Μοριακοί μηχανισμοί ανθεκτικότητας ευκαρυωτικών κυττάρων σε αντικαρκινικά φάρμακα. Μελέτες μεταβολισμού λιποπρωτεϊνών και αθηροσκλήρυνσης σε in vitro και in vivo συστήματα. Mελέτη της βιολογίας των βλαστικών κυττάρων με πιθανή εφαρμογή σε θεραπευτικές προσεγγίσεις ασθενειών σκελετικού μυός.

Μαμούρης Ζήσης (Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Ανάλυση των πληθυσμιακών γενετικών δομών χερσαίων και υδρόβιων ζωικών οργανισμών και ανάπτυξη μοριακών δεικτών, με στόχο τη διερεύνηση: της φυλογένεσης, των μηχανισμών μικροεξέλιξης και ειδογένεσης και της διατήρησης της βιοποικιλότητας.

Μαρκάτου Μαρία  (Επίσκ. Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Πολιτική και διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων ιδιοκτησίας., διεθνή οικονομικά, καινοτομία, επιχειρηματικότητα και πολιτική και διαχείριση των ευρεσιτεχνιών.

Ματθιόπουλος Κωνσταντίνος (Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Μοριακή εντομολογία εντόμων οικονομικής σημασίας. Ανάλυση μοριακών μηχανισμών ανθεκτικότητας των εντόμων σε εντομοκτόνα, μελέτη του αναπαραγωγικού και του οσφρητικού συστήματος καθώς και του συστήματος φυλοκαθορισμού του δάκου της ελιάς και της μύγας της Μεσογείου, με νέες μοριακές και γονιδιωματικές προσεγγίσεις. Στόχος των δραστηριοτήτων αυτών είναι η δημιουργία τροποποιημένων εντόμων με συγκεκριμένες ιδιότητες που θα καταστήσουν το έλεγχό τους στη φύση πιο αποτελεσματικό και πιο φιλικό στο περιβάλλον.

Μήτσιου Δήμητρα (Ερευνήτρια Γ, ΕΙΕ)

Μελέτη των μοριακών μηχανισμών που διαμεσολαβούν τα μονο-πάτια σηματοδότησης των υποδοχέων στεροειδών ορμονών, συ-γκεκριμένα των υποδοχέων γλυκοκορτικοειδών (GR) και οιστρο-γόνων (ER), σε ασθένειες με έμφαση στη φλεγμονή και στον καρ-κίνο. Ανάπτυξη επιλεκτικών αγωνιστών του υποδοχέα γλυκοκορτικοειδών με βελτιωμένες θεραπευτικές δυνατότητες και ανάλυση του μηχανισμού δράσης τους με ολιστικές προσεγγίσεις γονιδιωματικής.

Μόσιαλος Δημήτριος (Επίκ. Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Μοριακή Μικροβιολογία με έμφαση στην βιολογία των βακτηρίων του γένους Pseudomonas. Μελέτη σε γενετικό και βιοχημικό επίπεδο των μηχανισμών πρόσληψης σιδήρου των βακτηρίων μέσω σιδηροφορέων (siderophores). Μελέτη οξειδωτικού στρες στα βακτήρια. Μελέτη της παραγωγής υδροκυανίου στα βακτήρια και ο ρόλος τους στην φυσιολογία τους. Γονιδιακή ρύθμιση στα βακτήρια (two component regulatory systems). Βιοτεχνολογικές εφαρμογές των Ψευδομονάδων στην Γεωργία και το Περιβάλλον.

Μούτου Αικατερίνη (Αν. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Μελέτη των μοριακών μηχανισμών περιβαλλοντικής και ορμονικής ρύθμισης της ανάπτυξης του μυικού και σκελετικού συστήματος των ψαριών. Μοριακή φυσιολογία θρέψης και αύξησης των ψαριών. Μελέτη των μηχανισμών φυλετικής διαφοροποίησης των ψαριών.

Μπαλατσός Νικόλαος (Επίκ. Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Ρύθμιση σταθερότητας και αποικοδόμησης mRNA.

Ξενάκης Αριστοτέλης (Ερευνητής Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Ξενάκη εστιάζονται στη Βιομιμητική και στη Νανοβιοτεχνολογία.

Παπαδημητρίου Βασιλική (Ερευνήτρια Γ, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Παπαδημητρίου εστιάζονται στην ανάπτυξη και το δομικό χαρακτηρισμό βιοσυμβατών νανοδιασπορών τύπου μικρο- και νανογαλακτώματος. Τα συστήματα αυτά μπορούν να θεωρηθούν φορείς ενθυλάκωσης υδρόφιλων/υδρόφοβων/αμφίφιλων βιοδραστικών ενώσεων με δυνατότητες εφαρμογής  στον τομέα των τροφίμων, φαρμάκων, καλλυντικών και αγροχημικών.

Παπαδοπούλου Καλλιόπη (Αν. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Δευτερογενής μεταβολισμός φυτών με έμφαση σε προσχηματισμένους μεταβολίτες. Μοριακές αλληλεπιδράσεις φυτών-μικροοργανισμών: (α) φυτοπαθογόνοι μύκητες εδάφους και (β) ριζόβια, μυκόρριζες. Bιοτεχνολογία μυκήτων λευκής σήψης.

Πίντζας Αλέξανδρος (Ερευνητής Α, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Πίντζα εστιάζονται στη Γονιδιακή Ρύθμιση.

Πλέτσα Βασιλική (Ερευνήτρια Γ, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Πλέτσα εστιάζονται στη Χημική Καρκινογένεση και στη Γενετική Τοξικολογία, ειδικώτερα:

-          στους μηχανισμούς επιδιόρθωσης του γενετικού υλικού

-          στους μηχανισμούς της κυτταρικής απόκρισης στις βλάβες του γενετικού υλικού και του κυτταρικού θανάτου

-          στη μοριακή επιδημιολογία του καρκίνου και τη σχέση της διατροφής με την αιτιολογία της νόσου

-          στην ταυτοποίηση βιοδεικτών έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης του καρκίνου

Ποταμίτης Κωνσταντίνος (Cloudpharm PC)

O Κωνσταντίνος Ποταμίτης είναι συνιδρυτής της νεοφυούς επιχείρησης Cloudpharm, η οποία δραστηριοποιείται στο τομέα της έρευνας και ανάπτυξης νέων φαρμακευτικών προϊόντων εφαρμόζοντας εργαλεία βιοπληροφορικής. Τα κυριότερα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στις μεθόδους εικονικής σάρωσης για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη φαρμακευτικών μορίων.

Σαλαμούρης Ιωάννης (Behavioural Entrepreneurship Specialist)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Σαλαμούρη εστιάζονται στο πεδίο του behavioural finance. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται κυρίως με την έννοια του behavioural entrepreneurship και την επίδραση στην ανάλυση της επιχειρηματικής συμπεριφοράς και αντίληψης.

Σαραφίδου Θεολογία (Επίκ. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Γονιδιωματική και γενετική ανάλυση θηλαστικών με στόχο τον εντοπισμό και τη λειτουργική μελέτη γονιδίων που σχετίζονται με γενετικά νοσήματα αξιοποιώντας συστήματα in vitro, κυτταρικά μοντέλα και διαγονιδιακά ζώα. Πληθυσμιακή γενετική: εκτίμηση γενετικής ποικιλότητας και δομής φυσικών πληθυσμών με σκοπό τη μελέτη των εξελικτικών μηχανισμών, της φυλογένεσης και τη διατήρηση της βιοποικιλότητας.

Σκαμνάκη Βασιλική (Λέκτορας, Παν. Θεσσαλίας)

Μελέτη μηχανισμών μοριακής αναγνώρισης και σχέσης δομής-λειτουργίας πρωτεϊνικών κινασών, εφαρμόζοντας σύγχρονες βιοχημικές μεθόδους και τεχνικές δομικής βιολογίας όπως κρυσταλλογραφία πρωτεϊνών και ηλεκτρονική μικροσκοπία. Οι ερευνητικές μου δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη μελέτη σημαντικών ενζύμων του μεταβολισμού του γλυκογόνου καθώς και των εξαρτώμενων από τις κυκλίνες κινασών που ελέγχουν τον κυτταρικό κύκλο.

Σκρέτας Γεώργιος (Ερευνητής Γ, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Σκρέτα εστιάζονται στην Ενζυμική και Συνθετική Βιοτεχνολογία.

Στάγκος Δημήτριος (Επίκ. Καθηγητής, Παν. Θεσσαλίας)

Μελέτη των μοριακών μηχανισμών της χημειοπροστατευτικής δράσης (αντικαρκινικής, αντιοξειδωτικής, αντιμεταλλαξιγόνου) φυτικών εκχυλισμάτων, φυτικών πολυφαινολών και άλλων φυτοχημικών συστατικών. Μελέτη της αντι-αγγειογενετικής δράσης χημικών ενώσεων (φυσικών και συνθετικών) και των εμπλεκόμενων μονοπατιών κυτταρικής σηματοδότησης. Μελέτη του φυσιολογικού και βιοχημικού ρόλου των ανθρώπινων αλδεϋδικών δεϋδρογονασών.

Στάγκος Μιχαήλ (Industry Disruptors-Game Changers)

Ιδρυτής και συν-ιδρυτής καινοτόμων επιχειρήσεων και οργανισμών. Είναι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MSCOMM (μία ελληνική εταιρεία ολικής επικοινωνίας  που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στρατηγικής και επικοινωνίας). Είναι επίσης ο ιδρυτής της Industry Disuptors - Game Changers, που αποτελεί ένα οικοσύστημα για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου.

Στεφανίτσης Μαρίνος (Επιχειρησιακός Αναλυτής Εθνικής Τράπεζας)

Τα κυριότερα ακαδημαϊκά και ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Στεφανίτση εστιάζονται στην Ελληνική και Διεθνή Τραπεζική, την Επιχειρηματικότητα, την Επιχειρησιακή Συνέχεια, την Ανάλυση Διαδικασιών καθώς και την Διοίκηση – Διαχείριση Έργων.

Τσότσολας Νικόλαος (Διευθύνων Σύμβουλος Green Project AE)

Επιχειρησιακή Έρευνα, Γραμμικός Προγραμματισμός, Αλγόριθμοι Μεταβελτιστοποίησης, Logistics, Πολυκριτήρια Ανάλυση, Συστήματα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, Ανάλυση Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Βασισμένα στη Γνώση (DSS), Data Mining & Data Warehouse.

Χασσίδ Ιωσήφ ( Καθηγητής, Παν. Πειραιά)

Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα, αφορούν θέματα Ανταγωνιστικότητας, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας, Στρατηγικής Επιχειρήσεων. Γενικότερα, ερευνά και θέματα Διαχείρισης Αλλαγών (Change Management), Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων και Επικοινωνιακής Στρατηγικής.

Χατζηϊωάννου Αριστοτέλης (Ερευνητής Β, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Χατζηιωάννου εστιάζονται στη Μεταβολική Μηχανική, τη Βιοπληροφορική, την Υπολογιστική Βιολογία Συστημάτων και τα Κατανεμημένα Συστήματα Υπολογισμού Μεγάλων Δεδομένων. Απώτερη επιδίωξη στην κατεύθυνση της βιοιατρικής έρευνας, αποτελεί η εύρωστη ερμηνεία πολυ-ωμικών δεδομένων, προερχόμενων από πολλους πειραματικούς τύπους και επίπεδα βιολογικής οργάνωσης και η ιεραρχημένη μοριακή στόχευση στην κατεύθυνση εξαγωγής βιοδεικτών ή υπογραφών για συνδυαστική θεραπευτική συγχορήγηση ουσιών. Στη βιομηχανική βιοτεχνολογία στοχεύεται, δια της ενδελεχούς υπολογιστικής ανασύνθεσης υπολογιστικών βιοχημικών αναλόγων μικροοργανισμών, η ανάδειξη ορθολογικών στόχων γενετικής τροποποίησης, για βελτίωση φαινοτυπικών χαρακτηριστικών των υπό μελέτη οργανισμών.

Χονδρογιάννη Νίκη (Ερευνήτρια Β, ΕΙΕ)

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της Δρ Χονδρογιάννη εστιάζονται στη μελέτη των μοριακών μηχανισμών που διέπουν την ανθρώπινη γήρανση με έμφαση στον πρωτεολυτικό μηχανισμό του πρωτεασώματος

Χουντάλας Παναγιώτης (Επισκέπτης Καθηγητής/Ερευνητής Παν. Πειραιά)

Τα κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντα του Δρ Χουντάλα εστιάζονται στα Πρότυπα Συστήματα Διοίκησης και στη Διοίκηση Επιχειρηματικών Διεργασιών.

Ψαρρά Άννα-Μαρία (Επίκ. Καθηγήτρια, Παν. Θεσσαλίας)

Μιτοχονδριακοί υποδοχείς στεροειδών ορμονών, χαρακτηρισμός των υποδοχέων και διερεύνηση της δράσης τους στη μιτοχονδριακή μεταγραφή, μιτοχονδριακά εξαρτώμενη απόπτωση, και συντονισμό μιτοχονδριακής και πυρηνικής μεταγραφής. Διερεύνηση του μηχανισμού εισόδου τους στα μιτοχόνδρια και ενδοκυτταρικής κατανομής.

Πρόγραμμα Σπουδών